Sovmorgon..?

Oj! Blev sent i sängen igår, så va rääätt trött i morse. Brukar gå upp vid 6.40..men inte idag ne..då drog jag mig till 07.10, fick liiiite bråttom i morse, men men nu e jag ju här och har precis klämt i mig mina goda mackor med lite choklad! :)

Igår va jag hemma hos syrran o bara slappade. Kom dit vid 17.50 tiden och blev direkt satt i arbete, eftersom syrran o hennes kompis hade var sitt barn att ta hand om. men bara kul att hjälpa till..och de lönade sig med en sååå goooo köttfärspaj o lite smarrig sallad till det.
Sen blev det bara slappt framför tv:n med gott kaffe o kaka..ja kaka på en torsdag! :)
Som vanligt är det alltid så gott o få träffa lilla Elliot! han va så go senare på kvällen..bara satt o stirrade på mig o skratta! Gud va glad man blir av sånt! Att nåt så litet kan göra en så glad är helt otroligt! :)



    

Prinsen! :)



Tog sen bussen hem vid 23 tiden..så de blev en riktig helkväll! 

Idag blir det ännu mer mys! Ska baka med syrran hemma hos mig idag! Måste lära mig att bli lite huslig. :)


Ne..nu ska ja trippa ner till lagret en sväng!

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0