Måndag

Jaaa..då satt man här IGEN! Fan va fort helgerna går då...:( tur att dom är bra iaf.

Ifredags blev det mys med tjejerna hemma hos mig. Lördagen va det först träning på morgonen, MRL med systrarna Lonka :) Så kul. Måste börja köra varje lördag igen, det gör ju såå mycket! Man blir mycket piggare!
Sen bar det av till stan för att köpa present till brorsan som fyller imon. Hem och äåta lite, byta om för att sedan åka till Pia, min kära jobbarkompis..där blev det mycket vin och MYCKET prat! Skönt att få prata av sig lite och bli uppdaterad!
Vid 12 tiden kom jag på att jag ville åka in till stan..så sprang ner till stationen i högklackat och hann sån tur med tåget. Gick till Vasastan och mötte upp Lollo, Mimmi o Lollo :)

Igår var nog världens segaste dag! Först pizza och Hipp Hipp..sen hem till min kära gudfar på kalas, där va det kina mat och tårta. Och sen chips och godis på kvällen....nu har jag ätit för resten av veckan känns det som!


Förresten!! När jag gick hem från jobbet i fredags möttes jag av en sjuk överraskning på vägen...
Gick som vanligt i min egna värld med musik och raska steg. Märkte att alla bilar helt plötsligt stannade och tittade efter något...jag fattade ingenting och såg ingeting. Sen såg jag! En ÄLG! På parkeringen där jag alltid går över...vågade inte gå samma väg så fick runda älgen..men ville ju ändå ta ett kort...gick lite närmare..men sen kom jag på att, tänk om han får flippen och börjar jaga mig. Så tog ett kort en bra bit ifrån, men om man zoomar så ser man faktist att det är en älg, hehe. Sjukt!




 ÄLGEN!



Idag är det prov i Word också...kan ingenting typ..så måste plugga lite nu faktist!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa det var jätte kul på MRL, lördag gäller det igen:) PUSS

2008-11-17 @ 10:39:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Loppan

Det hade ju varit liiite kul om du hade blivit jagad :P haha

2008-11-17 @ 20:30:55
URL: http://laberg.se.blogg
Postat av: fia

Du akta dig för älgar. Dom kan bli förbannade som få. Fin blogg du har. Hoppas allt är bra.

2008-11-18 @ 22:36:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0