Tiderna förändras

Inte skrivit på ett tag nu, jag vet! men inte haft någon som helst ork eller lust till det faktist.....
E ledsen för det som hänt! Känns så overkligt och sjukt..men va la bäst såhär! Trodde verkligen ALDRIG att jag skulle säga dessa ord...men men. Livet förändras...

Hade första lugna helgen på väääldigt länge. I fredas va ajg o sjöng lite med Ida..sen hem och äta dundergod middag hos mor. Lördagen spenderade jag med syrran, Fredrik & Elliot på allum.
Hjälpte till att duka o fixa inför dopet. Sen abra hem till dom o slappa i soffan med pizza, godis och en mysig film! Holiday!
Sååå mysig film. Bra o kolla på om man känner sig lite nere..så de va en kalasbra film för min del.:)
I söndags va det ju dop! Japp, det gick bra att sjunga! väldigt nervöst o inte så förberedd..men men. Dom sa att det var fint iaf..så man får la tro på det.



Min Kille!

Igår va en bra dag med!
Jobba till 13.30..skolan 14-16, hem o slänga i mig lite mat, träna 17.25-18.25 hem och kolla på tv o mysa med Elliot! Åååhhh va go du va igår! :D
Idag blir det mys i stan med mina tjejer!! Lollo & Tess..ska bli skönt att få träffa er! Saknar er ju! känns som de va jääättelängesen vi sågs!




Lollo,Tess,jag & Mimmi!

Fan, denna dagen har ju bara flugit förbi..redan 14.30..gött e det! kan ju va för att ajg inte kom hit förrän 10.30 idag..:P


Timo Räisänen!! Världens bästa! fan va han e bra!!

Kommentarer
Postat av: Loppan

& jag saknar dig !! Ska bli bäst att få träffas <3

2008-11-11 @ 15:15:07
URL: http://laberg.se.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0