Rosa & Halloween

Ännu en lyckad och kanonbra helg!
Firade Tess i fredags med ROSA kläder och fylla! grymmt bra kväll som slutade med att jag somnade i taxin påväg hem kl 5.30..:) bästa som finns att sova i bilen! Rätt bra att han missade att släppa av mig i Stenkullen..hehe. men det gjorde ju inget....då fick jag ju sova lite till! :)




Lollo & Jag på Valand!


På lördagen var det sen dax för Halloween fest hos Ida & Andreas. KUL när alla går in för det till 100%. Kolla bara på oss! :)




Günter, Boxarn, Pumpan, Candy & Elvis!



Ska bli skönt att få träna lite idag med, har vart väääldigt slarvig med det den senaste veckan! Men idag ska jag inviga mina nya byxor på ett svettigt Body Step pass:)



Tack för igår! Det gjorde mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0