Snart hemgång:)

Kom på att jag inte skrivit något idag juh! Inte hänt så mycket faktist. Hade prov i Excel i morse...gick la hyfsat! Kändes konstigt att ha prov. Va ju evigheter sen!!

Tränade Body Step igår, såååå skönt. Och mina nya byxor va grymma! :)
Kul det va o träffa Jessica igår med. Skönt att få prata av sig lite:) Ska få träffa henne idag igen! :) för ska åka en snabbis till Allum nu för o skälla på skopunkten och köpa något o ha på mig på söndag på dopet. Är ju faktist gudmor, så måste ju va lite fin iaf! :)

Braa 15 min kvar nu..skönt!

Saknar dig! :(


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är bäst min sköna! Puss

2008-11-04 @ 18:43:05
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0