Rea och grekisk mat

Va i stan med min bästa vän Lollo igår! Va skönt det var att bara få "komma bort"..tänka på annat lixom.
Shoppade lite på H&m och Gina..REA såklart! :) Man blir så glad när man hittar något man verkligen vill ha och när man ser den röda prislappen så blir man ÄNNU gladare!
Efter lite shopping bar det av till restaurang Sirtaki för Souvlaki..ååhh så gott det är! En liten mysig middag för två är aldrig fel!
Gick förbi "hemma" och hämtade lite saker sen med...kändes såå jävla konstigt. Tur att Lollo va med, Tack! :)



Älskar dig Lollo!

Måste bara säga att jag har liknade köttsår på mina hälar nu...fan va ont dom gör! Tur att mamma jobbar på sjukhus så man kan plåstra om med massa bra grejer! :) Tog inte dom skorna idag..dom får vila upp sig lite i garderoben ett tag.

Är nervös inför söndagen nu...men ska bli så himla roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

& jag älskar dig. tur att jag har dig.

du klarar det hät. vi klara det. jag finns alltid.

2008-11-06 @ 14:46:52
URL: http://laberg.blogg.se/
Postat av: Kollege!

http://www.youtube.com/watch?v=y9IWZjJbxw8

Immer deutsch,ganz gut sehr blahaha.BITTE!

2008-11-07 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0