Nu....

.....är det fredag!! Jaa! Såå skönt.

Bara 3 timmar kvar här idag, men kommer nog pysa lite tidigare som vanligt på fredagar. är ju som sagt själv här uppe idag med, såååå tråkigt.
Precis tryckt i mig lite lunch och en efter maten latte. Pratat med Tess i tel med..och precis i slutet av samtalet kommer 2 jobbarkompisar in på kontoret o säger att dom klätt ett plastträd med julbelysning borta i lunchrummet..trodde först dom skoja med mig, men icke! Gick bort o kolla, och ja..det hade dom. haha...så sjuka. Men de blev faktist fint. Så nu slipper vi den barrande granen i år..:) Ska springa bort och ta kort på den så ni får se hur fint dom har skapat!



      

Fint va?! :)

Denna dagen är liiiika tråkig som igår, om inte värre...så har faktist hunnit ta lite bilder på min kära arbetsplats..:)


       
Här sitter jag hela dagarna :)


    

Uttråkad som vanligt....!! :(

Idag blir det förhoppningsvis mys med mina tjejer!


Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0