Mys pys

Ja, då var det fredag igen! Sjukt vad veckorna går fort alltså! E ju snart jul också...!!

Idag blir det mys hemma hos mamma med middag och tjöt. Ska få träffa mina lilla prins o pussa massa på honom:) Min älsklingsrätt serveras också, AFRICANA! Mums vad gott det är.

Imorgon blir det förhoppningsvis MRL på morgonen. Sen till Tess på eftermiddagen/kvällen för en liten ölkväll, som antagligen kommer sluta i stan:)

Satte upp adventsljusstakarna i fönstrerna på jobbet idag med...lite tidigt kanske, men fint! :)
Vi har ju redan julgran så varför inte!


Nepp, ska packa ioph mig nu o bege mig!
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: lillalonka!

Det är inte för tidigt att sätta upp adventsljusstakarna på jobbet, jag gjorde också det igår =)de e mys! Ha en bra helg!

2008-11-22 @ 11:16:34
Postat av: Vickan ;-)

Vill du pussa lite mer på lill pinsen? Tänkte vi kunde ha lite mys på torsdag. "Daniel" jobbar kväll, tråkigt att vara hemma ensam.



Puss puss

2008-11-22 @ 15:36:26
Postat av: Andréa

Vickan: Vem är du? :)

2008-11-22 @ 16:18:23
Postat av: Andréa

Lilllonka: Hehe..fan va bra! då är jag inte ensam..:)

Detsamma detsamma!

2008-11-22 @ 16:20:13
Postat av: Alina

Nice blogg hördu! :)

2008-11-22 @ 16:27:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Madde..;)

Hehe...Jag e på, på torsdag!! :)

2008-11-22 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0