Lat!

Slappe kväll! Fan va gött! Först hem från jobbet, slänga ihop lite käk. I all hast sen iväg till tåget och en snabb sväng till Allum med Lollo o Tess! :) Nu sitter jag här framför både TV:n & datorn...Desprete msn..hehe nöörd el?! :)
Bor ju i lägenhten nu själv med Tiger & Stella. Skönt! Men sååå jobbigt vissa stunder. Är inte alls van att bo HELT själv, men får väl helt enkelt vänja mig vid det nu...:(
Måste allt va så komplicerat..??!!

Har en del skoj att se fram emot iaf!
Fredag: Julbord med jobbet, sen utgång med tjejerna!
Lördag: Utgång med tjejerna...(igen).
Söndag: Sova ut! Sen promenad med syrran. (hoppas jag)

Fredag 5/12: Till Stockholm med Lollo & Mimmi! Ska bli sååå kul. Känner att jag verkligen behöver komma bort härifrån!

Så lite ljusa glimtar finns det i mitt liv iaf, det är skönt!



Hufvudstaden!

Morsning!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0