Kärlek & hat

Nu fick jag en sån där jääävla jobbig känsla! Tänker på allt hela tiden och för mycket! Vill jag verkligen det här..? Är jag glad nu?..nää det är jag VERKLIGEN inte!
Saknar det och dig sååå sjukt mycket!
Som jag sa till mina bästa tjejer igår. " När jag inte tänker på det och inte pratar med han så är det skitbra! Men så fort han ploppar upp i huvudet på mig så kommer allt tillbaka!"
Men ska det vara så då? är det rätt det jag tänker? Gaaahhhh!! vet ingenting juh!
Det ända jag vet riktigt säkert är att JAG ÄLSKAR DIG! Känns som jag känner något som e förbjudet lixom. För ibland är jag så arg så jag skulle kunna spricka. Vill bara kasta saker omkring mig och få ut ilskan på något. Igår kände jag så!

Lollo! Tänker på dig massa nu i dessa stunder! Vi sitter i samma båt!
Gråt, gapa, skrik och va hur ledsen du vill!
Det får man!

Tack för igår mina pinglor! En väldans rolig kväll som fick mig att tänka på annat. Det är bra!

Idag är det dax för massage igen, såå gottigt! Loppan ska med få känna på hur det är att bli knådad riktigt ordentligt!
Vi behöver sånt nu:)






Kanske ska bo ihop..?! Hmm konstigt o förvirrande kommer det att bli..men vad ska man göra? Skiter ju inte pengar direkt...

Kommentarer
Postat av: Loppan

Tack själv mitt hjärtegull ;)

2008-11-12 @ 13:18:22
URL: http://laberg.se.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0