Grattis Sebbe!

Idag fyller lillebrorsan hela 21 år!! :) Grattis!




Sebbe 21 år! 


Shiiit vilken dag de var igår alltså....stress,stress o stress.
Hade word prov 15.00...när klockan började närma sig 16.15 fick jag panik o va tvungen att göra resten fort som bara den. Skulle ju hinna med 16.35 tåget till Stenkullen för att möta upp mamma och sen ta 16.49 tåget till Göteborg för att köpa presenter till brorsan. Sprang som en liten blå mellan affärer, spårvagnar och gator. Men såå skönt när jag va klar. Mötte upp Lollo o Mimmi på avenyn. Gick till paprika o slängde i mig en stenhård baguette och tog sen tåget hem igen 18.47. :)
Hemma möttes jag av mammas vänninor som hade ätit middag där..trevliga små damer. Sen blev det bara slappt framför tv:n och sen datorn.


Idag har jag först varit i skolan o grejat lite med power point, skönt att det bara är det kvar nu!
Sen hit till jobbet i väärsta ovädret, tur att man fick skjuts ända fram till dörren:)
Nu är det hemgång om ca en halvtimma. Vet faktist inte vad jag ska hitta på idag...måste träna men känner inte för det längre...konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0