Bara...

.... en halvtimme kvar nu! Skönt! E väldigt segt att inte ha så mycket att göra..men denna dagen har faktist gått "fort".

Igår blev det bara slappt. Gick förbi lägenheten en snabbis o hämta en sak och matade mina små älsklingar!
(Ska få spendera mer tid med dom nu. Flyttar till lägenheten i helgen troligtvis. I 3 veckor iaf..sen får vi se hur allt blir.)
Efter snabbvisiten i lägenheten blev det god middag med mamma och sebbe, för att sen bara ta de lugnt. Gott!


       

Tiger & Stella! Mina älsklingar!!



Idag funderar jag på att gå ner till gymmet och gå på bandet en timma el köra cross trainern...måste röra på mig och få nått annat att tänka på. Hoppas jag är själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0