Finner inga ord!

Trodde aldrig någon som man älskar så mycket, och som älskar en lika mycket tillbaka skulle kunna göra någon sånt här! Älskar man någon så vill man ju den bara det bästa och allt väl, men INTE i detta fallet. Att förstöra och göra den illa va tydligen bättre i detta fallet!
Jag hoppas verkligen att du skäms och inser hur jäävla dålig du e! kan man sjunka såhär låååågt?? Kan man verkliegn det som människa?? Jag trodde inte det, men det kan man visst! Helt jäävla sjukt!
Har inte lust till något längre..vill abra gräva ner mig o försvinna just nu! Men det tänker jag inte låta dig göra! Du har fått PRECIS som du velat! Du fick verkligen precis det du ville. Sen säger du att du e ledsen..jag hänger fan inte med!! är man mogen och någon klartänkt så tänker man ett steg längre..men de är ju bra att du kan skylla på fyllan iaf. Fattar inte hur man kan skylla på fyllan!! Någonstans långt där inne finns en spärr..men tydligen inte för dig!!
Så fort ja tänker på det (vilket jag gör hela tiden) så mår jag såå jävla dåligt så jag abra vill slå på något. Kan, och kommer ALDRIG förstå varför?? VARFÖR??!! den frågan är något jag lääääänge kommer ställa mig!
Mina tankar är verkligen inte där dom ska..tänker allt och lite till! Måste finnas en anleding att de just blev så!!
Det MÅSTE DET! Kommer aldrig tro på vad du säger hedanefter!!
Aldrig blivit så sårat innan, inte ens när vi va tillsammans! Att du vill förstöra mitt liv efteråt e bara såå jäävla sjukt! Kommer aldrig, aldrig, aldrig förstå!!


Du trampade på mitt hjärta som redan va krossat!!


Hej då!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0