Hoj hoj!

Shiiit..inte skrivit på mååånga dagar nu, men de blir ju så när man har mkt för sig! Vart jul o grejer juh..och ja...en HEL DEL FEST!

Va först hos pappa dan innan julafton och drack å åt massa gott. lekte en asrolig lek med..som såklart mitt lag vann!! Vad har man inte visdomstämdera till lixom..hehe.
På julafton va vi hemma hos mor o myste...fick massa fina klappar!




 Såhär fin blev granen förresten! :)

* Presentkort
* Pengar
* Kläder
* Armband

och lite annat smått o gott...:)

25e va det ju dax för fest...där kom jag inte så långt tyvärr....haha. Men kul va det iaf!



Vi på juldan!


Sen var det ju dax för 30 års fest på fredagen för Andreas. Fan va kul det va, men fan va full jag blev! haha

   
Värdinnan                         Syrran                                 Fyllot?!


Japp! I lördas va de dax igen...hem till Lollo för att festa lite! Massa sång dricka...någon däcka ju tom..haha:P


      
 
               



Idag har jag bara varit i stan med syrran...köpte vääärsta grymma träningsskorna! ( Kommer bild)
Sen svängde vi förbi ICA så jag kunde få i mig lite mat...så nu e kylen o frysen lite fylld iaf. Innan va de knäckebröd o vatten som gällde...men men. Jag har ju klarat mig så.
Blev även en tripp inne i Lerum..men hittade inget förutom byxor till lille Elliot..:)

Har tvättat en massa maskiner tvätt nu med..skönt o bli av med skiten. Seeegt o vika ihop o lägga in i garderoben imon bara..men men, de måste ju göras.

Imon blir det en tripp till stan med Lollo...måste fixa det sista innan onsdag! För då är det fest som gäller...på valand! Middag och hela baletten..ska bli såå kul! ;)



Det kommer mera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0