Detta har hänt

Inte skrivit på ett tag nu ne...men haft en del o göra o inte haft nån lust/ork o sätta mig här!

Som sagt...haft en del o göra ja. I torsdags va jag hemam hos syrran o Ernie och bakade muffins!! Åååhh så goda dom blev, el det sa dom här på jobbet iaf..så får ju tro på det..:)
va inte bara dom som tyckte om dom...syrrans gaaaalna katt äter fan allt asså...titta bara här!!

    
Craaaazy cat! Han heter ju inte Fossmo för inte lixom..:)

Syrran va tvungen o sticka iväg o köpa lite mer smör på bonum, och då fick jag äran att vara barnvakt åt lill prinsen! Övade att vara "mamma" för en kvart ungefär..:)



Ser det bra ut eller..? :)



I fredas va de Julbord med jobbet! Först hem till Tess efter jobbet o äta lite tacos, dricka lite o fixa ordning sig. Shiiit va stressigt, men jag hann tills Per o ligan kom o hämta mig!
Kom till julbordet o drack glögg, åt 3 köttbullar typ o drack massa gott..:)
Vid 12 tiden bar de av med taxi in till stan för o möta upp mina tjejer på Hard Rock! fan vilken bra kväll!!
men ingen bara dag i Lördas..fyyyy fan va dåligt jag mådde. Lollo, Lollo E & Mimmi kom instormandes med pizza hos mig vid 14 tiden o då va jag fortf inte människa. Fick i mig en liten bit, fick göra ett stopp på toan..sen kunde jag äta igen!! :) Och Lollo E, hon heter Stella..inte Semlan! :)

Efter en sväng till Partille va det dax igen!
Duscha, göra sig i ordning för en kväll på Vasa med Elle o alla goa flickor!
Blev en del dricka o god mat!!

Tog sån tur va 2 tåget hem med Lollo o somnade på hennes axel..faaan va trött jag va!

Söndagen va ägnad åt Tess & körslaget!
Stod o kö till förgäves..men de var det värt1 Fick ju se Timo Räisänen...fan va grym han e!!
Tyvärr gick det inte så bra för Tess! Men hon e bäst! grym på o sjunga och det vet hon!!

Jävla Power Point!! Blir gaaalen!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Han må vara tokig men han heter faktiskt Fossmo...



Pöss

2008-12-01 @ 20:56:17
Postat av: Andréa

Oj förlåt!! Ska ändra med en gång!! :)

2008-12-01 @ 21:58:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0