Glada miner..eller..?

Hittade en sak i morse som kommer glädja många!! Fan vad glad jag blev!! åhhh ska bli så kul o se deras miner!


Då var det bara EN VECKA var till Julafton idag! Sitter på jobbet och försöker komma i Julstämmning, går la sådär...Inte direkt något vinter väder ute...regn..:(
Ska till Allum med Angelica imon och fixa dom allra sista klapparna! Kanske får lite julstämmning då..men det tror jag iof inte.

     

Det här kanske kan få en i stämmning...!! :)





Har kommit igång med träningen igen..såå skönt! Nu kan jag inte fatta varför jag inte tränat på 2-3 veckor..förutom en anledning då..men surt att det ska få mig o sacka ihop.

Såhär ser denna veckan ut....

Måndag: Bodystep
Tisdag: Crosstrainern + mage
Onsdag: MRL 60
Fredag:Body Pump
Lördag: MRL 75


Nu väntar jag bara på att Lollo ska fixa kortet där med så man har nån o svettas med..:P

4 arbetsdagar kvar nu med denna..gött e det! Sen e jag ledig 12 dagar i streck!! Wooohooo :D


Rudolf.....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, jätte fint:)

2008-12-18 @ 08:44:02
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0