Inte långt kvar nu!! :)

Bara 2 dagar kvar nu!! Sen bär det av till den kungliga Hufvudstaden med mina goa tjejer Mimmi & Lollo. Fan va kul vi ska ha!! Ska bli skönt o komma bort lite nu..tänka på annat o bara leva! Inte gjort det på ett tag kan jag säga.

Idag är det träning med syrran som gäller..MRL 18.30 på LSC..ska bli kul o träna med henne..inte gjort det på huuuur länge som helst! Inte tränat på huuur länge som helst heller iof..inte haft nån lust till det, vilket e väldigt tråkigt. för det är ju såå kul. Men ska ta tag i det igen nu...kan inte låta nåt trycka ner mig så mycket. Måste skärpa mig!!

Redan december nu med..sjukt. Känns inte så för fem öre...regn o blåst ute bara och ingen julkänsla alls!
Skulle julpynta lite "hemma" igår med..fick upp två stakar o lite tomtar..woohoo vad juligt det är nu...eller inte! Skulle sätta dit julstjärnan i fönstret också..men de sluta med att jag rev ner gardinerna så det gick inge vidare..nu hänger den där med sladden mitt i fönstret...får kalla dit mamma för lite hjälp tror jag, hon e grym på sånt! På tal om mamma så ska hon o oma åka till DUBAI på torsdag och hälsa på min bror som bor där. FUSK!! Vill med till ett varmt land o bara njuta just nu! men men...får vänta till april..då bär det av nånstans med hela ligan..ska bli så kul!! :)

Nu är skolan slut också...gjorde det sista igår...en power point presentation om lilla prinsen Elliot! Blev bra tillslut. Tack sis!! :)



Fick ett mms av syrran i lördags..så lite julkänsla fick jag då! Nu är iaf mobilen pyntad!

Världens sötaste jultomte!! :)




Elliot Ernst Carl Friedrich Lübbe



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0