Ibland är det svårt att komma på en bra rubrik!!

2 dagar kvar nu! Snacka om att tiden går fort! och återigen har en mycket bra helg passerat förbi..:)
I fredas va de ju tänkt att ja skulle träna, men blev inte så ändå...kom hem till mamma och där satt oma,mamma,syrran,Alex & Ernie o fika o hade de mysigt. Då kan man ju inte bara gå därifrån med en gång! Istället blev de vin och god middag..;) Oma vin! Mmmm va gott det är! Lite mys i soffan med Ernie också, väärldens goaste kille!!

              



Blev träning på lördag morgon istället, MRL 75. Sååå kul o skönt! Efter det blev de 12 minuter i solariet oxå..lyckades somna! Bra gjort.
Sen gick jag hem o slappa bara, för att ladda inför kvällen!




Redo för kvällen!


Vid 19- tiden körde min kära bror mig till Malin, Tack! :) Där blev de dricka, frossa och sing star!! Kul! Och ja! vi åkte till BASIC! Hade hur kul som helst! det är fan underskattat! :) Tur att man bor 50 meter därifrån..så det var ju bara att rulla hem sen efter stängningsdax! Sov gott med mina lilla Tiger!

Vaknade vid 10.30 tiden...tog på mig och knallade bort till mamma för att slänga i mig lite frulle! satte sen igång en tvättmaskin och packade ihop alla mina saker, igen! Efter en liten stund kom mamma & oma hem..dom hade köpt gran! Så jag hjälpa mammsen med att ställa in den i foten..de va en resa..men vi lyckades tillslut! :)


 
Fin den blev va?!  Nu är det bara klädnaden som saknas, det ska fixas ikväll!! :)




Idag blir det träning igen, Body Step! Svettigt & gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0