Neeeeeeeeeeeeej!!!! :(

Min lilla älskling e borta!! Stella! Hon har inte varit hemma sen i måndags kväll....:( Jag gick från lägenheten vid 23 tiden o då följde hon med mig ut till parkeringen..sen såg jag henne inte mer, och nu säger M att han inte sett till henne sen dess och att hon inte vart hemma!! Hon får inte va borta!!

Syrrans & Fredriks katt Fossmo har också sprungit bort, dom kanske har rymt tillsammans som syrran sa! Åååhhh va tråkigt det är när katter bara försvinner sådär..Stella har ju vart borta så innan, men har bara en känsla av att hon inte kommer komma tillbaka denna gången....:( men jag HOPPAS verkligen hon gör det!! Tiger klarar ju sig inte utan sin mamma!

       
Mor & dotter                        Min Stella                         Älsklingen



Va o träna MRL igår. Fan va kul det va! Sååå himla skönt när man verkligen känner att man tränar! Älskar det!!

Idag blir det en tripp till Allum med Angelica! Köpa de sista klapparna o strosa runt lite.
Sen hem och STÄDA!Oma kommer ju imon och då ska det vara fint ser ni..:)

Imon blir det träning igen, Body Pump 16.45. Sen hem, duscha,äta och packa för att flytta till lägenhten IGEN. M åker ju bort över jul så nu är det min tur!

Lördag blir det antingen MRL på morgonen eller en tripp till Storken i A-sås med brorsan. Hälsa på Lollo o se när hon sliter bland alla klockor o smycken :)



Förlåt Lollo! men jag va bara tvungen. Älskar denna bilden! Väcker massa minnen! :)



På kvällen är det fest som gäller! Ska hem till Malin på fest & Sing Star!  Det är ju bara sååå kul! Kan hända att kvällen avslutas på Basic..haha vi får väl se!





Have yourself a merry little christmas....lalalalala...!







Kommentarer
Postat av: Louise

Jaaaa kom & hälsa på mig. Woohoow!!

Då får du träffa mina jobbarkompisar med :)



Men sheeet vilken het bild på mig. haha. Jag minns verkligen när vi tog den med ;);)

2008-12-18 @ 20:45:57
URL: http://laberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0