Jaaaaaa!! :)

Gick förbi "hemma" efter jobbet idag...började låta med nycklarna o vissla efter katterna som jag alltid gör! Först kommer Tiger (som vanligt) hoppandes mot mig. Ropar efter Stella, men ingen reaktion....MEN sen när jag närmar mig dörren ser jag henne komm springandes mot mig!! Ååååhhh har nog aldrig blivit så glad över att se henne innan!

Vilken lättnad! E så glad att min tjej e hemma igen! :)

Lider dock med syrran som fortf har en bortsprungen Fossmo...:( Hoppas han kommer hem snart!!

Har fått köpt alla klappar idag! Sååå skönt! Nu väntar jag bara på lönen som dimper ner på tisdag! :)
Duktig har man vart idag med...städat här hemma hos mor, dammsugit, gjort rent hela badrummet, lagat lunch till mig o brorsan imon och sen ska ja damma av bokhyllan i vardagsrummet, det ni!! Känner mig RIKTIGT duktig faktist!! :)


Bara tre dagar kvar nu....sen e de 13 dagars LEDIGHET!! Wooohooo!!




Pöss & Köss


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha man är ju bra trött och knäpp ibland:)

2008-12-19 @ 00:14:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0