Ingen sömn

Åååååhhhh herregud!! Sovit 2 timmar i natt...fyy fan! men jag e stark o sitter här ändå! :)
Blev en liten spontan utgång igår, kul som fan! Alltid kul när de är sådär oplanerat! Åkte in med 16.49 tåget till stan med Lollo för att göra lite ärenden bara. Skulle avsluta med att hälsa på en kompis på Vasastan....tänkte att äähh va fan..en öl iaf..sen blev det bara mer o mer. Mimmi & Lollo E trillade in efter en liten stund med, kul!! :) Hamnade sen på nåt litet ställe bakom Bryggeriet..kommer fan inte ihåg va det hette..men bra va det iaf!! :)
Va hemma hos Lollo E vid 2.15..somna la runt 3 tiden och upp igen 04.40..wooohoooo vad pigg man är idag då.
Eller INTE!! Och bara för att Lollo va vaken hela natten..gaaalning!!



Gammal bild!

Hann iaf med 05.17 tåget..så slängde mig i sängen hemma och han sova 20 min till, det behövdes kan jag säga! :) Nu ska man bara klara av dagen här på jobbet också..men de ska nog gå fint! Är ju trots allt ledig imon. För då bär det av till Stockholm, & fan va kul vi ska ha!! :)

Ska till frissan idag med!! Fixa till min goa utväxt o klippa bort lite slitet hår..såå skönt!
Sen får ja skynda mig hem för att börja packa o fixa maten vi ska ha med oss osv...

Kommer nog inte hinna skriva nåt imon....kanske kanske bara. Annars hörs vi på måndag efter Stockholms visiten..då lär det ju finnas en del att skriva om...;)

Va sa ru att du sa, sa ru...?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0