Glögg i stora lass!

Redan fredag imon! (igen) Sååå skönt! Denna helgen blir nog lugn..el ja hoppas det iaf. Behöver ta de lite vackert. Ska hem till Acke & Ulli imon på lite glögg och annat gott. Jag har fått i uppgift att köpa en smaksatt glögg...hmmm aldrig gjort, men ja hittar nog nån goding. Det är gott med glögg!! :) Glögg här på jobbet imon med, så maaassa glögg blir det!!




     

Om jag tar de lugnt på fredag så kan jag ju tom gå upp och köra MRL med Jessica på lördag morgon, det vill jag!! Så skönt o träna på mornarna. Känner sig duktig då!

Haha..grym låt på radion nu..."ingen vill veta vart du köpt din tröja" lääängesen man hörde den. Lite bra faktist! :)

Idag kommer mamma hem från DUBAI! Vi Ska laga mat åt henne och mysa till det lite ikväll. Sen får ju en annan överrasking med, mig! Hon vet ju inte om att jag har flyttat till henne igen..kanske ingen som vet iofs..men nu vet ni! Flyttade dit i all hast i måndags..jaa ni förstår nog varför!

Fan! Försov mig i morse med...inge kul! Hatar såna mornar..allt blir så hastigt o stressigt, men men. Händer ju inte alltför ofta sån tur e.


Dax att ringa o beställa Lussekatter nu!  Annars blir dom galna på mig här..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0