FY FAN!

Hade sååå jävla kul med mina tjejer i Stockholm i helgen! Går inte att beskriva! Måste göras om massa massa gånger!!
Va på bra humör idag för att allt började kännas lite bättre. Då kom det som en smäll i ansiktet! Fy fan för dig! Du gör mig så arg,ledsen,förbannad,äcklad o massa massa mer. Helt jääävla sjukt! Nåt stort fel är det på dig alltså! Att man kan sjunka så lågt visste jag inte. Jag finner inga ord...helt tom! Allt e som bortblåst!! Det är verkligen ditt fel! Som ja sa till dig innan, det fanns chanser...men dom e sååå långt borta dom bara kan vara nu! det sjukaste utav allt e att du gjorde det med mening för att såra mig! O hämnas! Hämnas för vadå???!!! För att jag betett mig illa med ord o sms..men detta e såååå långt borta från det så det är sjukt! Spelar ingen jääävla roll vad du säger! All min respekt o tro för dig är som bortblåst! Känner du igen dom orden eller??!!! Kan inte få in i min hjärna att du gjort såhär!! Känns som en jävla dokusåpa hela skiten! TUR ATT MAN HAR RIKTIGA KOMPISAR SOM ÄR ÄRLIGA!! Till skillnad från dig! Du är inte värd ett skit i mina ögon nu! Att du ens tänkte tanken e för mig helt otroligt! Skulle kunna sitta här resten av kvällen/natten o bara skriva, skriva o skriva! Men det är det fan inte värt!
FY FAN!

Kommentarer
Postat av: Louise Åberg

DU ÄR BÄST min älskade älskade vän !!

Jag tror inte jag behöver skriva mer för du vet vad jag tycker & att du kommer klara detta galant nu !!

Älskar dig av hela mitt hjärta & finns alltid för dig.

2008-12-09 @ 00:12:20
URL: http://laberg.se.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0